Sunday, June 1

Muhammad Amirul Hafiq Bin Huzainy


-Bismillahirrahmanirrahim-
Selamat malam warga blog sekali . Hari ini aku muncul semula setelah sekian lama mendiamkan diri dari post cerita di blog kesayangan aku ni . So pada post hari ini ,aku ingin memperkenalkan siapa Monkey kesayangan aku yang aku cerita selepasaku break-off dengan Coconut Tree . Memang aku pernah cerita tapi aku tak tunjuk gambar untuk tontonan anda sekeluarga ,hahhaahahh over pula aku ni .

Aku mulakan dari awal ye .Namanya Muhammad Amirul Hafiq Bin Huzainy dan umur sudah masuk 18tahun sama seperti aku . Dilahirkan pada 30 Mei 1996 . Cara kenal mesti you all gelak and rasa nak carut . Kami asal jadi musuh dan jadi kawan dan jadi bestfriend dan jadi buah hati . Kalau nak tahu macam mana kami kenal dengan lebih mendalam baca older post Monkey ni ye . Malas nak cerita benda yang pernah aku cerita dulu . Rasa macam copy and paste . So batter you all baca je ye sayang .

So itulah Monkey kesayangan aku . Alhamdulillah kami sudah masuk tiga bulan dalam hubungan tetapi kami bersyukur kerana kami masih bahagia . Walaupun baru tiga bulan tapi banyak yang telah kami tempuhi bersama . Alhamdulillah masuk hari ini ,lagi 25 hari dia akan balik dari PLKN dan tak akan berjauhan dari aku lagi . Seperti biasa aku akan meminta you all semua mendoakan kebahagiaan kami hingga ke anak cucu cicit ,hahahah ini penting okey . Dan sekarang aku akan kongsikan gambar dia bersama you all okey . Dan ini ketika dia ketawa bila cakap I love you Ros di padang .

Nampak bertapa tingginya dia bila dibandingkan dengan aku .

Kami nampak macam adik-beradik ? Huh ramai orang cakap -.-'

No comments:

Tan Crown