Saturday, October 27

~ TERIMA KASIH @ THANKS ~

Assalamualaikum kepada semua readers and apa kabaran ?:Dhahaha .
Today Olla nak kenalkan beberapa angle dalam hidup Olla .
Olla betul-betul berutang budi dengan mereka .
Kenapa Olla cakap terutang budi ?
Sebab dorang yang menolong Olla time Olla kecewa dengan kerungan Coconut Tree dulu .
Thanks so much friends .
Without you all ,I'll never be strong like now .
Orang pertama yang Olla paling berterima kasih ialah kepada parents Olla yang tercinta .


Dorang orang pertama yang memberi sokongan untuk buat Olla lebih 
tabah . Thanks to them and yaa Allah ,janganlah Kau jauhkan mereka dari hidupku . Tanpa mereka siapalah manusia yang bernama Rosfatin ya Allah . Kau murahkanlah rezeki pada mereka agar mereka dapat merasa kekayaan di atas dunia Mu selagi mereka masih ada ya Allah .
Aminn ~

Orang yang kedua ialah seorang lelaki yang sangat baik orangnya .
Olla dengar certita dia ni teruklah ,jahatlah ,apalah .
Tapi semua tu Olla tak peduli sebab Olla yang berkawan dengan dia and Olla yang kenal dia bukan dorang yang menuduh tu .


Inilah orangnya yang bernama Nasrullah .
Dialah orang yang kedua selepas parents Olla memberi sokongan and dorongan supaya tabah dalam kehidupan ni .
Selepas Olla break dengan Coconut Tree ,dia lah yang Olla selalu texting and calling . Kami nangis bersama ,gembira bersama and gila sama-sama :Dhahaha . Thanks Nas ,aku tak pernah lupa jasa kau kawan and kau lah kawan aku hidup dan mati :').


Walaupun dia orang ketiga ,tapi Olla tetap berterima kasih dengan dia .
Jasmin binti Johan nama diberi . Dia yang banyak dengar cerita Olla walaupun yang tak ada kene-mengena ,dia tetap layan kerenah Olla .
Kau lah kawan aku and kau lah orang pertama kawan aku yang aku anggap sibling aku . Ya Allah ,kau perbetulkanlah semua masalah yang dia hadapi sekarang ya Allah . Sesungguhnya aku tak boleh gembira kalau dia bersedih . Aku sakit jika dia sakit ya Allah jadi berikan dia kebahagian ya Allah .
Aminn ~


~ Tzulaikah and Maztieyra ~
Walaupun mereka tak rapat and tak pernah anggap Olla ni kawan tapi Olla amat berterima kasih sebab sanggup bagi sokongan walaupun sekecil kuman tapi Olla sangat berutang budi dengan mereka .
Semoga Allah dapat membalas kebaikan korang dekat Olla :').

Selepas beberapa hari Olla kenal Tzulaikah and Maztieyra ,Olla kenal dengan seorang lelaki yang bernama Shafiq Anuar a.k.a Abby .


Dialah orang yang Olla gelar "orang minyak" sebab dia panggil Olla hantu . For you information ,dia ex-boyfriend perempuan yang Coconut Tree couple sampai tinggalkan Olla . Dia break dengan Abby and couple dengan orang yang Olla sayang and orang yang Olla sayang boleh tinggalkan Olla semata-mata ingin couple dekat .
Apa pun ,you a my buddyz  sayang :)

Selepas tu semua yang mengenali Olla seperti friends dekat Facebook yang bagi semangat dekat Olla ,yang support Olla untuk meneruskan hidup and doakan Olla akan berjumpa kebahagian yang baru . Thank you  so much friends . Love you all :).

Apa-apa pun ,now Coconut Tree sudah sedar kesalahan dirinya dan menyesal kerana memilih jalan yang salah . Dia ada cakap dekat kawan dia yang dia sebenarnya tak ikhlas pun couple dengan budak perempuan tu . Dia cuma untuk suka-suka and nak cuba couple dekat . Now dia dah rasa betapa susahnya couple dekat sebab orang yang dia couple tu ,dia tak pernah tanam perasaan sayang .
Dia pernah cakap dekat kawan Olla yang dia sebenarnya tak pernah lupakan Olla walaupun dia dah couple dengan perempuan tu . Dia tak pernah anggap perempuan tu special because perempuan tu dia baru kenal dengan lebih rapat dalam beberapa hari and now dia dah sedar betapa bodohnya dia tinggalkan Olla . Pernah juga dia texting Olla merayu untuk terima dia balik contohnya 
"Awak ,saya menyesal tinggalkan awak dulu . Saya sedar semua ni salah dari saya sendiri . Saya nak awak balik . Saya akan tunggu awak walaupun awak dah bahagia dengan orang lain :)"

Over all ,Olla lebih selesa dengan keadaan sekarang . Tiada kongkongngan and tiada yang akan sakit hati .
Im happy now and I hope you will happy with your love Coconut Tree .
Aminn ~

No comments:

Tan Crown