Tuesday, October 23

Kejutan -.-?




Assalamualaikum  ya readers sekalian . Anta apa kabar ?
Ada sihat ka ?hahaha :D.
Jadi mak-arab pulak . Macam biasa kalau saya post ni mesti nak share something dekat korangkan tapi sebelum tu nak kena buat ayat macam sebelum ni .
Today saya nak share ....hahahah ,biasa sangatkan tengok ayat ni dekat post saya :). Dah terbiasa ,nak buat macam mana :).
Apa-apa pun korang apa kabar ? Haa awak ! Ye awak lah yang sedang membaca post saya ni ,da mandi ke belum ?
BELUM !? Nak kena babab ni ~hahaha .
Nak bermanja dengan korang pulak ,biasalah dah lama tak share post dekat korang semua yang handsome-handsome and cute-cute ni . Dah bersawang Blog saya :D. Okey back to normal :).

Saya nak kongsi cerita dengan korang pasal kejadian yang berlaku pada hari Selasa ,24 Oktober 2012 . Ceritanya berbunyi macam ni ~*berbunyi pun boleh ...

Pada 24 Oktober 2012 ,SMK Bandar Baru Ampang tingkatan 4Delima dikejutkan dengan satu kejadian yang tidak dapat dilupakan oleh pelajar kelas tersebut .*termasuk saya :( . Alahh ,drama sangatlah ! Kalau macam ni ,macam mana nak habis cerita ! Okey okey ,normal sudah ~

Adalah seorang mamat ni ,nama dirahsiakan ,dia search jawapan dekat Internet melalui phone dia . Dia tu duduk barisan paling depan and berhampiran dengan pintu . Dia punya kusyuk layan internet ,tiba-tiba ada suara perempuan yang memekak dekat tepi kelas kami .
"Ehh apa tu ?" ,rupa-rupanya cikgu sekolah kami punya suara . Cikgu tu dia dah nampak mamat tu bawa phone . Dengan selamba ,cikgu tu masuk kelas and ambil phone sambil berkata "Terima kasihhh ~" .
Satu kelas tercengang masa tu and semua memerhatikan mamat tu . Dari rupa mamat tu nampak cool tapi sebenarnya ,hanya Tuhan saja yang tahu apa perasaan dia sebenarnya :(

Dalam beberapa minit kemudian ,kami semua sambung menjawap kertas soalan yang sudah 1jam 15minit diberikan . Sedang seronok menjawap soalan yang AGAK senang ,tiba-tiba !

"Siapa yang bawak phone bagi dekat aku sekarang !"
Suara yang garau berbunyi . Saya pun cuba menoleh ,belum sempat menoleh ,saya dah boleh meneka siapakah gerangan orang yang bersuara garau itu . BAHH ! Memang betul tekaanku ! Cikgu disiplin yang berdekatan dengan pintu . Aduiii ! Saya hanya mampu melatah didalam hati saja kerana begitu takut melihat jelingan matanya yang hampir tersembul biji matanya . Cikgu disiplin kami meminta semua pelajar mengaku siapa yang membawa phone tetapi seorang pun tidak mengaku jadi di situlah bermulanya scence yang kami tidak mahu ia berlaku ! Bukan saja kami ,malah semua pelajar sekolah tidak mahu scence itu berlaku .


SPOTCHECK !
Ohh My Gucci ! Saya tidak bersedia dengan kejutan seperti ini !
3orang cikgu bergabung tenaga untuk menyepotcheck pelajar .*ada ke ayat macam tu ?
Semua pelajar perempuan lepas tetapi pelajar lelaki ..... sungguh kasihan .
Pendekkan cerita ,2orang pelajar kantoi membawa phone .

2orang pelajar lelaki ,duduk dibarisan hadapan ,duduk bersebelahan and Blackberry user . Kertas soalan ditarik dan dibuang sekolah :(

Sayangnya ,BB kena rampas macam tu jeee !
Kalau saya ,dah melalak minta maaf dekat cikgu tapi dorang boleh diam je . Hebat betul ego orang lelaki ni ek . Sampai perkara macam tu pun dorang nak bawak lagi ego dorang tu ketengah ?! Hebat hebat ~
Walauapapun ,kita kena berhati-hati jika nak buat jahat ni . Kena fikir panjang . Kalau tak ,itulah padahnya :-/

2 comments:

Anonymous said...

akak bawak ke tak ?

Rosfatin Izati said...

akak bawak tapi akak ta kena :P

Tan Crown