Sunday, February 10

Banana fruit two time :Dhahahahah



Assalamualaikum dan selamat sejahtera .
Today is the day !
Sejarah bakal berulang semula . Aduhhh ,tak sukalah nak sedih-sedih ni .
Eh ehh ,bagi salam je terus nak merepek . First of all saya nak minta maaf sebab dah lama tak update blog sebab terlalu busy dengan hal sekolah dan hal dirumah .
Sekarang dekat rumah saya dah tambah seorang penghuni iaitu opah saya . Dia sekarang uzur dan dia sekarang duduk dengan anak-anak dan cucu sebab belum sampai pakai cicit lagi :Dhahahah .
Bulan ni dia duduk dengan parents saya sebab turn kami untuk jaga dia . Pagi tadi saya yang mandikan opah and shampoo rambut dia . Bangga tau ,hehehe:P.
Korang ada bacakan status Facebook Olla yang terbaru ni pasal seseorang yang tak faham Olla .
Yang ni lah Olla nak share dekat you allsss ~(hamboii ...)
    Ada seseorang makhluk ni tak boleh memahami situasi saya yang sedang sibuk dengan urusan-urusan penting . Saya harap dia boleh maafkan saya dan dia boleh faham saya lepas ni .
Hope dia tak berubah hati untuk yang kebeberapa kalinya :'(
Harap korang doa yang terbaik untuk Olla ye :')
Amin ~   
 

No comments:

Tan Crown